Když se před deseti lety se přecházelo z analogového na digitální televizní vysílání DVB-T, přineslo to divákům mnoho nových televizních programů. Většinu stanic vytvořily tři největší televizní skupiny. Česká televize přinesla divákům postupně až 4 nové programy na třech pozicích.
Nova vytvořila dvě placené sportovní stanice a pět volných TV programů. Prima ji v počtu volně dostupných televizí dokonce předstihla a pod svoji značkou nabízí divákům až 7 programů.
Reklamní trh ovšem není nafukovací a tak je otázkou, kolik dalších neplacených programů ještě český trh unese. Zástupci Novy s Primou se v individuálních rozhovorech a na konferencích shodují v tom, že jakékoliv další programy by už měly být placené.
V podstatě to znamená, že programová nabídka na anténě se už nebude výrazně měnit. Mohly by ji obohatit zahraniční televizní společnosti. I pro ně je však mnohem důležitější zpoplatněné vysílání. Volně dostupné vysílání se bude týkat pouze vybraných programů pro méně náročné diváky, kterým nevadí nižší obrazová kvalita a spousta reklamy.
tadalafil tablets sale
buy lisinopril 20 mg online
cheap cialis 5mg australia
sildenafil online mexico
cheap viagra 100mg
buy vermox in usa
cialis for sale in usa
where can you get female viagra pills
viagra pills online india
viagra on sale