Když se před deseti lety se přecházelo z analogového na digitální televizní vysílání DVB-T, přineslo to divákům mnoho nových televizních programů. Většinu stanic vytvořily tři největší televizní skupiny. Česká televize přinesla divákům postupně až 4 nové programy na třech pozicích.
Nova vytvořila dvě placené sportovní stanice a pět volných TV programů. Prima ji v počtu volně dostupných televizí dokonce předstihla a pod svoji značkou nabízí divákům až 7 programů.
Reklamní trh ovšem není nafukovací a tak je otázkou, kolik dalších neplacených programů ještě český trh unese. Zástupci Novy s Primou se v individuálních rozhovorech a na konferencích shodují v tom, že jakékoliv další programy by už měly být placené.
V podstatě to znamená, že programová nabídka na anténě se už nebude výrazně měnit. Mohly by ji obohatit zahraniční televizní společnosti. I pro ně je však mnohem důležitější zpoplatněné vysílání. Volně dostupné vysílání se bude týkat pouze vybraných programů pro méně náročné diváky, kterým nevadí nižší obrazová kvalita a spousta reklamy.
cheap viagra in us
ampicillin capsule 500mg
cost of propecia generic
best pharmacy buy tadalafil
buy cialis tablets australia
vermox otc
buy genuine cialis online
valtrex 500mg best price
glucophage tablets 250mg
cialis 5mg cost canada